جستجو:
دکتر میلاد منصوری: تعصبات سیاسی و فرهنگی، مانع کسب قدرت از توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یک کشور می شود، آیا آمریکای ضعیف دیکتاتور از ایران وحشت دارد یا هند و چین؟
فرمانده کل سپاه: به گلستان استقلال و بوستان آزادی و رفاه رسیده‌ایم، مگر این نظام جز استقلال، آزادی و رفاه کار دیگری می‌کند، چرا به بسیجی ها حمله می کنید؟
ابوترابی فرد: اکثریت دانشجویانی که با من صحبت کردند هیچ افق روشنی را برای خود نمی دیدند
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی بنا بود امروز ۳ مهر ۱۴۰۱ عصر ساعت ۱۶ آغاز شود اما مردم انقلابی تهران از حدود ساعت ۱۵ در میدان انقلاب تجمع کرده‌اند و شعارهایی علیه فتنه‌گران همچون "آتش به اختیاریم؛ از فتنه گر بیزاریم"، " ایران پر از شهیده؛ فتنه جواب نمیده"، " از فتنه گر بیزارم؛ کشورمو دوست دارم"؛ "ما لشکر امامیم؛ آماده قیامیم"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، سلبریتی حیا کن، جوانها رو رها کن"، "اهانت به قران رسم منافقین است؛ فتنه و آشوب گری کار منافقین است"، "مرگ بر منافق" و... سر دادند.
«ای حرّ! تو را به بهشت بشارت باد». او می‌گوید که به پشت سر نگریستم و کسی را ندیدم؛ با خود گفتم: «به خدا قسم، این بشارت نیست؛ چگونه بشارت باشد در حالی که من راهی جنگ با حسین بن علی(ع) هستم.»/ دکتر میلاد منصوری
حبیب در شهر کوفه در زمانی که کوفیان مشتاق آمدن امام حسین (ع) بودند، به ایشان نامه نوشت و از مسلم بن عقیل حمایت کرد. وی امان نامه فتنه گران (دشمنان اصل اسلام) را مبنی بر ترک امام حسین (ع) رد کرد./ دکتر میلاد منصوری
ربات مبارز ( ابرسرباز ) با هوش مصنوعی + فیلم
1400/11/15
بیت کوین عبارتی که از زمان ظهور خود ، طی 13 سال توانست توجه اقشار مختلف جوامع از حاکمیت تا مردم ایران را به خود جلب کند؛ فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است. طی این سالیان اما هیچ سالی به اندازه دو سال اخیر یعنی سال های 2020 و 2021 با فراز و فرودهای خاص خودش نتوانست مردم جهان را این چنین تحت تاثیر قرار دهد.
1400/11/14
تعداد : 78     صفحه 4 از 9     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا