جستجو:
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: مذاکراتی مثبت با کره شمالی درباره خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره داشتیم و اظهارات پیونگ‌یانگ منعکس کننده روح مذاکرات نیست./آمریکا آسیا اقیانوسیه/
رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیران هندوستان و پاکستان به بررسی دورنمای روابط تجاری بهبود یافته با واشنگتن پرداخت و بر ضرورت کاهش تنش بر سر مساله کشمیر بین این دو همسایه اتمی تاکید کرد. /آسیا، امریکا، اقیانوسیه/
گزارشی از اجلاس بین‌المجالس جهانی، احتمال برگزاری جلسه استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها، ارائه یازدهمین گزارش وزارت خارجه درباره اجرای برجام به مجلس، سوال نمایندگان از ظریف، ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه و ...از جمله مهمترین اخبار امروز (دو شنبه) چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری منجر به افزایش 0.5 درصدی لیر در مقابل دلار و یورو شد.
وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد با حضور در جلسات علنی سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته مجلس به شش سوال اسدلله عباسی و جواد کریمی قدوسی نمایندگان رودسر و مشهد پاسخ می‌دهند.
قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ارزش بالای دلار آمریکا، اندکی کاهش پیدا کرد و نزدیک به پایین‌ترین قیمت خود در سال میلادی جاری ایستاد.
در دیدار معاون علمی‌وفناوری رییس جمهور با مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) بر توسعه همکاری‌های وایپو در حوزه مالکیت فکری در ایران تاکید شد.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران همکاری اقتصادی آسیا–اقیانوسیه اظهار کرد که توسعه خاور دور از اولویت‌های ملی روسیه در قرن بیست و یکم است.
هیات ایران به سرپرستی ابراهیم رحیم پور معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه امروز از کمپ آوارگان روهینگیا در مناطق مرزی بنگلادش و میانمار بازدید و با جمعی از ساکنین این اردوگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.
تعداد : 17     صفحه 1 از 2     2       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا