جستجو:
روند کاهش شعب بانکی همزمان با گسترش بانک‌داری الکترونیک و دیجیتال در کشور از سوی بانک مرکزی پیگیری می‌شود و این در حالی است که قرار است تا پایان سال، هزار شعبه بانکی هم از بانک‌های کشور ادغام شوند./اقتصاد/
ثبت نام برای شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از فردا آغاز می شود و این مهلت ۱۲ مهر ماه پایان می‌پذیرد./استخدام/
آب، از بین لوله‌های تو درتویی که از سقف رد شده می‌چکد، راه خودش را می‌گیرد تا به لجن‌ها و حجم زباله‌های پخش شده در پارکینگ برسد. راه و پله‌ها پر از بوی فاضلاب است و بچه‌ها بی توجه به آن بازی می‌کنند. هر کسی نقاشی‌ای روی دیوارهای تاریک راهروها از خودش یادگار گذاشته و لامپ خواربار فروشی «بابا فائز»، تاریکی یکی از طبقه‌ها را کمرنگ می‌کند.
خاورمیانه، وزیر انرژی عربستان ادعا کرد، ریاض تاکنون نمی‌داند چه کسی پشت حملات به تاسیسات آرامکو بوده و از این رو در حال تلاش برای شناسایی مغز متفکر این حملات است! این ادعا در حالی است که انصارالله یمن به صراحت مسؤولیت این حملات را برعهده گرفته است.
تعاون، اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان، بیمه، نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می‌دهد که هشت عامل موجب ترک وطن و مهاجرت افراد در سال گذشته شده که بیشترین و مهم‌ترین دلیل آن پیروی از خانوار بوده است.
اقتصاد، جرقه گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی که مسئولان دولتی را وارد قضیه کرد از کانال بانک مرکزی پیگیری شده؛ به طوریکه به نظر می‌رسد تلاش‌های بانک مرکزی برای رفع تعهد ارزی شرکت‌های مربوطه از کانال‌های عادی به نتیجه نرسیده و پای دولت را برای حل این مشکلات به قصیه باز کرده است.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: از فردای ورود به دهه پنجاهم انقلاب اسلامی ایران شاهد خواهیم بود که مقاومت ملت شریف ایران اثر بخش بوده و دشمنان ملت مجبور به طرح مجدد مذاکره و دیپلماسی خواهند شد. بی شک رسیدن به این مهم با وحدت ملی و مدیریت بهینه تسریع خواهد شد.
1397/11/18
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه شرایط فعلی کشور خصوصا در حوزه اقتصادی و ارتزاق عمومی عادی نیست، گفت: این فضای ناامنی اقتصادی، از بیرون به ما تحمیل‌شده است تا در ایام منتهی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بکاهند.
1397/11/14
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ضمن اعلام تازه‌ترین رقم هزینه سبد معیشت ماهانه کارگران، پیش‌بینی اعمال مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای کارفرمایان و کاهش هزینه‌های درمان و مسکن کارگران را خواستار شد.
1397/11/14
تعداد : 113     صفحه 2 از 13     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا