جستجو:
فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده‌اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقاومت ها در برابر خصوصی سازی واقعی، گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید؛ چرا کسی در زمانی که هفت‌تپه دولتی بود نمی‌گفت چرا این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و حقوق کارگرانش هفت ماه عقب افتاده است؟
در روزهای اخیر بازیگران بازار بورس شاهد افت قیمت‌ها هستند و این در حالی است که در شش ماهه ابتدایی امسال بسیاری از سهم‌ها با افزایش چشمگیر قیمت همراه بوده‌اند.
طی روزهای اخیر قیمت سهم‌ها در بورس اوراق بهادار با رشد فزاینده‌ای همراه بود. معاون نظارت بر ابزارها و نهادهای مالی می‌گوید افزایش قیمت دلار و حذف سقف رقابت محصولات فولادی و پتروشیمی در جذب نقدینگی در بورس تاثیر داشته است.
نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان ،بازرگانی واداری مجمع تشخیص مصلحت نظام جزییات نامه یازده صفحه‌ای خود به سران قوا را تشریح کرد.
به دنبال دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات از سوی بانک‌ها، ‌شبکه بانکی با عدم پذیرش این موضوع در حال مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور برای حل و فصل آن است.
اولین روز باز شدن بسته جدید ارزی مطابق پیش‌بینی‌ها با کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد؛ سکه امروز بعد از مدت‌ها به کانال ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و دلار هم ۲۵۰ تومان نسبت به روز قبل ارزان‌تر شد.
امروز بازار سرمایه ایران بیش از هر روز دیگری به اخبارها درباره بازار ارز واکنش نشان داد؛ ارزش معاملات بورس تهران امروز رقم ۱۴۲ میلیارد تومان را رد کرد و حجم معاملات این بازار از عدد ۳.۶ میلیارد سهم و اوراق مالی گذشت.
قیمت طلا در معاملات روز پنج ‌شنبه که ارزش دلار اندکی کاهش پیدا کرد، بخشی از ضرر روز گذشته را جبران کرد و افزایش یافت.
تعداد : 60     صفحه 2 از 7     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا