جستجو:
استخدام راننده، راننده پایه دو ایسوزو با دوسال سابقه کار مفید و مرتبط حقوق ماهانه +پورسانت +بیمه چک و ضامن الزامی می باشد
1397/10/28
بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است SPV (ساز و کار ویژه مالی ) تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی به عنوان راهی برای حفظ و ارتقای داد و ستدهای مشروع با ایران مستقر شود، اما به نظر می‌آید این ساز و کار در گام نخست صرفا نیازها و کالاهای "انسانی" را در برمی‌گیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش شروط عقد قرارداد با بیمه‌ها برای بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در یکی دو دهه‌ی اخیر از پرحاشیه‌ترین و دردسرسازترین شرکت‌های ایران بوده است. مشکلات مدیریتی و در پی آن اعتراضات کارگری با نام این کارخانه گره خورده است.
«میلیاردر ایرانی»، «دلال نفتی»، «بانکدار بزرگ»، «غارتگر بیت‌المال» و ... چندین لقب دیگر به او نسبت داده می‌شود. «ب. ز.» این روزها در زندان منتظر اجرای حکم اعدامی است که به گفنه خیلی‌ها در صورت باز نگشتن اموال و بدهی‌ها، دوای درد فساد نیست و بهتر است سرچشمه چنین فسادهایی خشک شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقاومت ها در برابر خصوصی سازی واقعی، گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید؛ چرا کسی در زمانی که هفت‌تپه دولتی بود نمی‌گفت چرا این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و حقوق کارگرانش هفت ماه عقب افتاده است؟
وزیر بهداشت ضمن اشاره به سرانجام درخواست ارایه شده به دولت برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در نیمه دوم امسال، گفت: برای تعرفه‌های ۹۸ نیز حداقل انتظارمان این است که هزینه تمام شده در سال ۹۷ به علاوه نرخ تورم در سال ۹۸ به صورت دقیق دیده و محاسبه شود.
سازمان حج و زیارت از مراجع قانونی درخواست کرد شرکت‌هایی که در اربعین ویزای عراق را گران فروخته‌اند، پلمب شوند.
اهالی برخی مناطق روستایی شهرستان تفت مانند روستای زردین چندی است که در آستانه فصل سرما مورد حمله گله‌ای از حیوانات وحشی و درنده واقع می‌شوند که علاوه بر خسارات مالی، حتی امنیت جانی آنها ار خدشه‌دار کرده است.
تعداد : 113     صفحه 3 از 13     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا