جستجو:
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ۲۴ دفتر ثابت و موقت در کشور از امروز نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می‌کنند.
جلسه رسیدگی به اتهامات یک متهم فساد اقتصادی صبح امروز به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ می‌خواهد جلوی فروش نفت کشورمان را بگیرد در حالی که راهکار خروج از این وضعیت و حصول درآمدهای ارزی بیشتر وجود دارد ...
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این‌که خبر خوش هسته‌ای دارید؟ گفت که خبر خوش این است که خبر بد نداریم و برنامه‌ها در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت:با توجه به تحریم‌ها، برخی از شرکت‌های داخلی تجهیزات و اقلام دارویی خود را چند برابر قیمت مشابه خارجی به مراکز درمانی به فروش می‌رسانند که این امر در شرایط حاضر صحیح نیست.
حرف‌های جلسه استیضاح را هم مردم شنیدند هم کسانی که مسؤول رسیدگی به رفتار نمایندگان و اعضای دولت هستند. سخنرانی‌های دیروز نشان داد در رابطه مجلس و دولت اتفاقات عجیبی در حال افتادن است.
اولین مرحله از تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران که در چارچوب برجام در سال ۹۴ تعلیق شده بود، بر اساس فرمان اجرایی رییس‌جمهوری آمریکا در روز ۱۸ اردیبهشت سال جاری (۸ می) روز دوشنبه ۱۵ مرداد اجرایی می‌شود.
لیست تحریم‌های آمریکا علیه ایران که از ۱۳ مرداد به اجرا در می آید منتشر شد
تعداد : 113     صفحه 4 از 13     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا