جستجو:
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه در شعاع ۱۰۰ کیلومتری آتشفشان دماوند حدود بیش از ۱۹ میلیون نفر در مناطق شهری و روستایی ساکن هستند، گفت: در صورت فعال شدن آتشفشان دماوند یک چهارم جمعیت کشور تحت تاثیر مخاطرات این آتشفشان قرار خواهند گرفت.
یک مدرس حقوق مطبوعات با اشاره به «لایحه جدید قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، گفت: این لایحه با واقعیت‌های نظام گردش اطلاعات در ایران و جهان اصلا سازگار نیست و بسیار عقب است.
رییس پلیس فتای ناجا از طرح جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فیلترینگ هوشمند محتوای مجرمانه در اینستاگرام خبر داد.
سوزان رایس، مشاور امنیت ملی باراک اوباما در یادداشتی برای روزنامه نیویورک تایمز به چالش‌های اخیر در روابط دوجانبه آمریکا و عربستان پرداخته و تاکید کرده است که ولیعهد عربستان مدت‌ها قبل چهره واقعی خود را با اقدامات بی‌شرمانه و بی‌ملاحظه‌اش نشان داده و نمی‌تواند متحد قابل اعتمادی برای آمریکا باشد.
منابع مطلع از سفر وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به امارات خبر دادند.
بهداشت و درمان، استادیار گروه روانشناسی بالینی و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سه عامل استرس، اختلالات خواب و برخی ویژگی‌های شخصیتی در بروز سردرد تاثیرگذارند، ‌ خاطرنشان کرد: روش‌های درمان زیستی – رفتاری از جمله تن‌آرامی و نیز روش شناختی ذهن‌آگاهی تاثیر مؤثری را بر درمان سردرد نشان داده‌اند.
زلزله‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت دو و 43 دقیقه بامداد امروز (چهارم شهریور) کرمانشاه را لرزاند.
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می‌گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.
در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، فعالان حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهایشان پرداختند و غرفه خوگر نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
تعداد : 180     صفحه 5 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا