جستجو:
نماینده مردم سبزوار در مجلس از آنچه فساد برنامه‌ریزی شده در بخشی از بدنه سازمان غله ایران و ناپدید شدن ۱۰۰ هزار تن گندم تنها در یک استان، می‌خواند، خبر داد.
گیتا ، رییس‌جمهور در گزارش به مردم درباره تخلف در واردات خودروهای خارجی، تعهد به اصل شفافیت ، دولت فسادستیزی را از خود آغاز می‌کند، رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و نیز بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلف در واردات و فروش خودروهای خارجی، ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت المال بازگردد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مشاور مقام معظم رهبری در رابطه با قرارداد نفت و گاز با روسیه گفت: نمی توانم آنرا تایید کنم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیات‌های منسجم و هماهنگ در چهار استان کشور، 14 نفر از اعضای یک شبکه شرارت و سرقت مسلحانه که در شمال سیستان و بلوچستان فعال بودند، دستگیر شدند، این افراد تبعه پاکستان، افغانستان و بومی منطقه سیستان هستند.
در پی اعتراض امروز تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل و تبلت در تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ‏لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است منتشر می شود.
seo مخفف کلمه search engine optimization می باشد که هدف و خروجی خود را بهبود رنکینگ سایت در موتور جستجو قرار داده است. بهینه سازی سایت در واقع تمامی عملکردهای خود را برای تنظیم نمودن اصول سئو در سایت قرار داده است. گوگل براساس الگوریتم های خود به رتبه بندی سایت ها اقدام می کند.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ابعاد مختلف فساد در شهرداری تهران در دوره‌های گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.
در حالی‌که رییس‌جمهوری دو هفته به وزیر صنعت، معدن و تجارت مهلت داده تا متخلفان پرونده واردات غیرقانونی خودرو را شناسایی و به مردم و قوه قضاییه معرفی کند انتشار اخبار ضد و نقیض در این رابطه ادامه دارد.
وزیر ارتباطات به وعده‌اش مبنی بر انتشار فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی که احتمالا گوشی را به ارز آزاد می‌فروشند، عمل کرد.
تعداد : 180     صفحه 7 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا