جستجو:
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌گوید برخی از مسئولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد: انتشار پیام دروغ اختصاص اینترنت رایگان به مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری و رسیدگی شود.
فدراسیون جهانی فوتبال با وجود قواعد سختی که درباره تبعیض در فعالیت‌هایش دارد، به موضوع تحریم نایکی و فوتبال ایران ورود نکرد. این موضوع شائبه‌هایی را به وجود آورد اما ظاهرا فیفا نیز دلایل خاص خود را داشته است.
در صورتی که گوشی‌تان به سرقت رفته باشد، می‌توانید از قابلیت‌های خود گوشی و اپراتورها برای یافتن آن استفاده کنید؛ هرچند با اجرای طرح رجیستری در صورت عدم انجام فرآیند انتقال مالکیت، اپراتورها به سیم‌کارت جدید، سرویس نخواهند داد.
با وجود اینکه رقابت‌ها در انتخابات پارلمانی و اتهام‌زنی‌های متقابل سیاسی و رسانه‌ای به دلیل تحریک رای‌دهندگان به پایان رسیده اما لبنان در آستانه ورود به مرحله تشکیل کابینه همچنان با تنشی سیاسی مواجه است و گروه‌های سیاسی داخلی تلاش می‌کنند کرسی‌های مساوی را در قوه مجریه برای خود کسب کنند، کرسی‌هایی که احتمالا تا انتخابات پارلمانی آتی در سال ۲۰۲۲ یعنی تقریبا تا پایان دوره فعلی ادامه دارند، از این منظر برخی احزاب از اینکه از دولت کنار گذاشته شوند و یا حضورشان در آن محدود و کمرنگ شود، نگران‌ هستند و همین مساله عامل بروز تنش سیاسی فعلی است.
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه دوم خرداد) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
«هنگامی که آخرین اصلاح‌طلب با روده‌های آخرین اصولگرا به دار آویخته شد، آنگاه دموکراسی در ایران پدید می‌آید». این جمله خلاصه‌ نگاه امروز مخالفان نسبت به کنشگران سیاسی حاضر در جمهوری اسلامی است.
شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی دوماهه خود برای مشترکان عادی و مشترکان خدمات اینترنت ADSL شاتل شامل سیم‌کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و ترافیک و اشتراک نماوا برای تماشای فیلم و سریال به مشترکان جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب‌وکارهای نوین معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بابیان اینکه ورزش عملاً یک‌نیاز واحد بین‌المللی است اظهار کرد: حوزه ورزش مسئله‌ای است که می‌تواند به دلیل قابلیت نیاز همگانی که در خود دارد، به عنوان یک رویداد بین‌المللی فراگیر شود.
تعداد : 180     صفحه 8 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا