جستجو:
رئیس بنیاد بوعلی‌سینا گفت: بوعلی‌ کتاب‌های خود را به این دلیل به زبان عربی نوشته که زبان رسمی جهان اسلام بوده است، سیر مهاجرت بوعلی در گستره جغرافیایی ایران بوده و هر آنچه به‌ عنوان میراث او به‌ جا مانده با پشتیبانی امرای شیعه آل‌بویه نگارش شده است.
اکانت رسمی پایگاه اطلاع رسانی دولت در توییتی از نامه 8 عضو از 12 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توئیتر خبر داده و اعلام کرده: 6 وزیر و 2 نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شده اند.
در دیدار نماینده معاون آموزشی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه لبنان بر ارتقای روابط علمی و دانشگاهی دو کشور تاکید شد.
دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو، از معتبرترین دانشگاه‌های مهندسی و معماری در جهان است که در ایتالیا واقع شده است.
یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید با تاکید بر اینکه افزایش آسیب‌های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان از جمله اثرات مخرب استفاده از فیلترشکن است، گفت: استفاده از فیلترشکن ضمن افزایش حس کنجکاوی در نوجوانان، آنها را برای ورود به حریم‌های خاکستری در فضای مجازی وسوسه می‌کند.
رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه‌آفرین آن بودند و با تاکید بر این‌که بزرگ‌ترین آرمان ۲۹ اردیبهشت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مهمترین پیام انتخابات ۹۶ این بود که به عقب برنمی‌گردیم و شما جوانان باید ایران را بسازید و راه را بر آزادی اندیشه‌ها هموار کنید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ماهانه وام ضروری به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جدید به بیش از 25 هزار نفر از بازنشستگان وام 4 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
گیتا : استخدام : ایجاد چهارهزار اشتغال در حوزه ict اردبیل
آذری جهرمی:دولت و این وزارتخانه معتقد است که نباید هیچ انحصاری بین پیام رسانهای داخلی و خارجی وجود داشته باشد. این بدان معناست که باید تمامی پیام‌رسانها در یک فضای رقابتی فعالیت کنند.
تعداد : 180     صفحه 9 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا