سفیر فلسطین در تهران تأکید کرد که دلیل ترس آمریکا و اسرائیل از ایران موقعیت جغرافیایی و امکانات نیست بلکه آنکه به دلیل کربلایی و حسینی بودن ایرانی‌ها از این کشور می‌ترسند.
 

صلاح الزواوی در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد ، گفت: رابطه بنده با این کشور عزیز، مردم عزیز،‌ رهبری و امام (ره) و آقای هاشمی رابطه بسیار خوبی بوده است.
 

وی ادامه داد: فوت آقای هاشمی قطعاً ضایعه بزرگی برای اسلام، فلسطین و امت شما و برای بنده محسوب می‌شود. من قبل از اینکه سفیر شوم با ایشان ملاقاتی در بیروت داشتم و برای من بسیار خاطره‌انگیز است.
 

الزواوی با تأکید بر اینکه مسأله فلسطین مسأله اساسی است، تصریح کرد: چرا آمریکا و اسرائیل از شما می‌ترسند، این به خاطر موقعیت جغرافیایی و امکانات شما نیست بلکه به خاطر حالت بی‌نظیر کربلایی، حسینی و جهادی است که شما دارید.
 

سفیر فلسطین در تهران با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، افزود: ایستادن کنار فلسطین و ابراز همدردی با شهدای ما موضوع بسیار مهمی است به خصوص بعد از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و تهدیداتی که علیه هفت کشور داشته است.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا