نیروهای ارتش سوریه توانستند محله الحیدریه واقع در شرق حلب را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد خود، به طور کامل محله الحیدریه واقع در محله‌های شرقی حلب را پس از نبرد سنگین با تروریست‌های باند جیش‌الفتح آزاد کردند. این درگیری‌ها در طول ساعات شب گذشته تا بامداد امروز ادامه داشت و تروریست‌های تکفیری به سمت محله‌هایی که در شرق حلب همچنان در اشغال آنهاست، گریختند.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش سوریه توانستند محله‌های الصاخور و بعیدین در شرق حلب را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند. یک منبع میدانی گفته بود نیروهای ارتش با آزادسازی  این دو محله حلقه محاصره تروریست‌های تکفیری در شرق حلب را تنگ‌تر کردند.

ارتش سوریه همچنین ظهر روز گذشته محله جبل بدرو در شرق حلب را به طور کامل از اشغال تکفیری‌ها آزاد کرده بود، منابع محلی از فرار دسته‌جمعی تکفیری‌ها از چندین محور شرق حلب خبر دادند که این فرار زمینه ورود بدون  درگیری نیروهای ارتش و همپیمانان به برخی محله‌ها را تسهیل کرد.

منبع میدانی تصریح کرد نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی تیپ القدس فلسطین محور جدیدی را در شمال محله‌های شرقی حلب گشودند و به طور کامل کارخانه‌های الجندول را در سایه فروپاشی صفوف گروه‌های تروریستی آزاد کردند.

 

منبع: خبرگزاری گیتا