سریال عسگرپور در حالی با حذف بخش‌های کلیدی همراه بوده که پیش از این محور و موضوع این سریال با موضوع پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و تجاوز، از سوی تلویزیون تأیید شده بود.

 
به گزارش گیتا سریال «رهایم نکن» که این روز ها از شبکه سه در ماه مبارک رمضان در حال پخش است مورد سانسور قرار گرفت و سکانسی که به یک معضل اجتماعی می پرداخت سانسور شد.
 

بخش‌هایی از یکی از مهم‌ترین سکانس‌های سریال رمضانی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، پنجشنبه‌شب - 10 خرداد - از سوی صداوسیما حذف شد.
 

سکانسی که از سوی تلویزیون با حذف مواجه شده است، به موضوع تجاوز اختصاص داشت.
 

در پی پیگیری‌های خبرنگار درباره حذف بخش‌هایی از این سریال که اتفاقاً در حضور او ضبط شده بود، عوامل مجموعه «رهایم نکن» وقوع این سانسور توسط تلویزیون را - که به قسمت 16 این مجموعه مربوط بوده - تأیید کرده‌اند.
 

این که این سکانس که به یک معضل بزرگ اجتماعی می پرداخت و با وجود اینکه ما تاکنون شاهد تجاوز های متعدد در سطح جامعه بودیم و تعداد آن ها کم هم نیست (تجاوز به ستایش_ آتنا_ و اخیرا تجاوز به دانش آموزان پسر و ....)  جای تعجب است که چرا نباید در قالب یک سریال قابل پخش باشد. آن هم  سریالی که در ماه رمضان پخش می شود و زمانی که همه خانواده ها در کنار هم هستند و میتوانند بیشتر با این معضل و تبعات جبران ناپذیر آن آشنا شوند و پسران و دختران خود را از این خطرات آگاه سازند؟؟؟
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/