رهبر انقلاب: اگر می‌خواهیم عزت و رفاه داشته باشیم و این کشور الگو شود، باید راه انقلاب را ادامه دهیم آمریکا همان آمریکاست و نتیجه انتخابات آن برای ما فرقی نمی‌کند مردم عادی دارای بصیرت هستند اما عجب از آن است که برخی نخبگان باتکیه بر توهمات، این بصیرت را ندارند

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم اصفهان:
آن چیزی که امروز در درجه‌ی اول لازم است، ایستادگی بر اصول انقلاب است؛ اصولی که در وصیتنامه و بیانات امام است.
آن امامی که توانست دنیا را تکان دهد، در همین بیانات مجسم است، اگر می‌خواهیم عزت و رفاه داشته باشیم و این کشور الگو شود، باید راه انقلاب را ادامه دهیم.
بنده هیچ قضاوتی درباره انتخابات آمریکا ندارم. آن حزب و این حزب هرکسی آمد فقط شر رساند. یکی تحریم کرد، یکی به هواپیمای مسافربری و یکی به سکوی نفتی حمله کرد. ما نگرانی نداریم و برای مقابله با هرحادثه محتمل آماده ایم.
در دنیا عده‌ای عزا گرفتند و عده‌ای شادی کردند. ما نه عزا میگیریم و نه شادی میکنیم ما به این فکر میکنیم که چگونه باید کشور را از مشکلات احتمالی عبور داد.
این راه‌پیمایی اربعین را می‌بینید؟ این حرکت عظیم میلیونی بین نجف و کربلا را؛ این حرکت اگر روزی با خطر هم همراه باشد، باز هم این شور و شوق خواهد بود. این روحیه را باید نگه داشت؛ این ضامن بقای کشور است.
دشمن روی اقتصاد ما متمرکز شده و این را نقطه‌ضعفی می‌داند که می‌تواند اهدافش را به‌وسیله‌ی آن اعمال کند.
مردم باید اثر اقتصاد مقاومتی را ببینند، این خواست ما از مسئولین است که با آنها درمیان هم گذاشته‌ایم.
آن چیزی که امروز در درجه‌ی اول لازم است، ایستادگی بر اصول انقلاب است؛ اصولی که در وصیتنامه و بیانات امام است. آن امامی که توانست دنیا را تکان دهد، در همین بیانات مجسم است.
وقتی بصیرت نباشد، انسان مجذوب چیزی می‌شود که جاذبه‌ای ندارد؛ مثل عده ای که مجذوب آمریکا هستند.
رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید اگر پولی که خرج جنگ کردیم را در داخل کشور خرج می‌کریم، می‌توانستیم دوبار آمریکا را بسازیم و این‌همه فقر و شهر خراب نداشتیم.
آن‌ها که مجذوب آن نقطه‌ی خیالی هستند، این را میفهمند؟
معنی بصیرت آن است که بدانید با چه کسی طرف هستید و او درباره شما چگونه فکر می کند واینکه اگر چشمان خود را ببندید، قطعاً ضربه خواهید خورد.
خوشبختانه مردم عادی دارای این بصیرت هستند اما تعجب از آن است که برخی نخبگان باتکیه بر توهمات، این بصیرت را ندارند.
 آینده کشور به مراتب بهتر از امروز خواهد بود و به فضل الهی و به برکت اسلام و انقلاب، ملت ایران بر همه مشکلات فائق خواهد آمد و پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری گیتا