رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: مساله فلسطین در دشوارترین شرایط قرار دارد، اما فلسطین تا تحقق اهداف خود ایستادگی خواهد کرد.

 

به گزارش گیتا، به نقل از النشره، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: مساله فلسطین در حال حاضر در شرایط بسیار دشواری قرار دارد، اما ما ناامید نشده و تا تحقق اهداف و اصول ملی خود برپایه آزادی، استقلال، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی ایستادگی خواهیم کرد.

 

وی ضمن سخنرانی در میان هیاتی از فلسطینیان مقیم آمریکا گفت: واشنگتن با تصمیمات خود از جمله به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل"، انتقال سفارت از تل‌آویو به این شهر اشغالی، حذف پرونده آوارگان از میز مذاکرات و قطع کمک‌ها به آژانس بین‌المللی امداد و کاریابی فلسطین (آنروا) خودش را به عنوان تنها میانجی روند صلح کنار گذاشت و در نتیجه ضرورت برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح با خروجی تشکیل مکانیسم بین‌المللی برای حفاظت از روند صلح ضرورت دارد.

 

این مقام مسئول در ادامه افزود: نمی‌توان در برابر اقدامات خطرناک اسرائیل مانند ادامه‌ سیاست شهرک‌سازی و حمله به فلسطینیان سکوت کرد. ما تلاش خود را در همه سطوح و با اتخاذ تصمیمات برای حفاظت از ملت خود و حقوق آنها براساس قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد.

 

منبع : خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/