در هر یک از شهرهای پرمسافر هتل‌های بسیار زیادی ساخته شده است‌. برخی از هتل‌ها به دلیل ویژگی‌های مثبتی چون امکانات و تجهیزات خوب، کیفیت غذا، برخورد مناسب پرسنل، ارزش در برابر قیمت، دسترسی به مکان‌های توریستی و مهم شهر و… بر دیگر هتل‌ها برتری دارند.

 

به گزارش گیتا، اگر می‌خواهید با بهترین هتل‌های چهار ستاره در شهرهای پرمسافر آشنا شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

 

مشهد

مشهد به عنوان پرمسافرترین شهر ایران از لحاظ تعداد هتل نیز رکورددار است. بین این هتل‌ها رقابت سنگینی وجود دارد و تعداد هتل‌های خوب هم زیاد است، بنابراین رزرو هتل در مشهد شاید کمی سخت باشد. هتل الماس نوین مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده. در ساخت این هتل ۱۶ طبقه جدیدترین استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. امکانات و تجهیزات هتل نیز در سطح بسیار خوبی است و تا حرم امام رضا (ع) نیز فاصله بسیار کمی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های هتل الماس نوین از ۲۳۶ هزار تومان تا ۷۳۵ هزار تومان است.

 

هتل الماس ۱ مشهد هم از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که هم به حرم نزدیک است و هم امکاناتش بالاست. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۲۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۱ میلیون و ۷۰ هزار تومان هم می‌رسد. هتل رفاه و هتل کیانا هم از دیگر هتل‌های خوب چهار ستاره مشهد هستند که به حرم رضوی نیز نزدیکند.

 

اصفهان

 

هتل قصر منشی اصفهان علاوه بر امکانات کامل از زیباترین هتل‌های ایران است. معماری زیبای این هتل الهام گرفته از معماری تاریخی اصفهان است. فضای داخلی هتل نیز سبکی کاملاً سنتی دارد. دسترسی خوب و آسان هتل قصر منشی به جاهای دیدنی شهر مثل میدان نقش جهان از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۳۱۵ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان است.

 

هتل پیروزی نیز از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان است که در مجاورت باغ و عمارت چهل‌ستون واقع شده. هزینه رزرو اتاق‌های هتل پیروزی از ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۶۰ هزار تومان است. از دیگر هتل‌های چهار ستاره خوب اصفهان می‌توان به هتل خواجو، هتل سفیر و هتل پارسیان عالی‌قاپو اشاره کرد.

 

رزرو هتل در اصفهان با تخفیف می‌تواند در کم کردن هزینه‌های سفر مؤثر باشد.

 

شیراز

 

شیراز هتل‌های چهار ستاره خوب زیادی دارد که یکی از بهترین‌هایشان هتل رویال است که در مجاورت دروازه قرآن واقع شده. هزینه رزرو اتاق‌های هتل رویال شیراز از ۲۹۵ هزار تومان تا ۶۲۷ هزار تومان است.

 

هتل بین‌الحرمین یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره شیراز است که نسبت به چهار ستاره بودن و امکاناتش قیمت پایینی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۸۰ هزار تومان است و در گران‌ترین حالت به ۲۳۵ هزار تومان می‌رسد. هتل بین‌الحرمین فاصله بسیار کمی با حرم شاهچراغ (ع) و امامزاده سیدعلاالدین حسین دارد و به دیگر جاذبه‌های شهر نیز نزدیک است. هتل آریو برزن، هتل کریم خان، هتل پارک سعدی، هتل ستارگان و هتل الیزه از دیگر هتل‌های چهار ستاره خوب شیراز هستند.

 

کیش

 

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش هتل سورینت مریم است. معماری زیبای این هتل چهار ستاره الهام گرفته از معماری باروک در اروپا است. هتل سورینت مریم از جاهای دیدنی کیش مثل اسکله تفریحی فاصله کمی دارد و امکانات رفاهی هتل نیز کامل است، اما قیمت رزرو اتاق‌هایش بالاست و از ۹۲۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.

 

هتل فلامینگو هم یکی دیگر از هتل‌های خوب کیش است که در فاصله‌ای نزدیک از ساحل واقع شده و اتاق‌های ویلایی با چشم‌اندازی رو به دریا دارد. محوطه این هتل چهار ستاره سرسبز و زیباست و امکانات رفاهی‌اش نیز در سطح بالایی است. رستوران‌های هتل فلامینگو نیز منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را دارند. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۴۲۰ هزار تومان تا ۸۹۵ هزار تومان است.

 

برای رزرو هتل در کیش می‌توانید به صفحه رزرو هتل در کیش با تخفیف بروید.

 

منبع: خبرگزاری گیتا

انتهای خبر/