به گزارش گیتا، بر اساس گزارش‌ها باشگاه النصر عربستان قراردادی هنگفت به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داده است؛ قراردادی که می‌تواند برای او سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به همراه داشته باشد و توافقی را نیز شامل می‌شود که بر اساس آن، کاپیتان تیم ملی پرتغال به سفیر عربستان سعودی در پیشنهاد این کشور برای شرکت در مناقصه میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ خواهد شد.

رونالدو در ماه نوامبر پس از مصاحبه‌ای که با پیرس مورگان، مجری انگلیسی انجام داد و در آن اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ و مالکان باشگاه انگلیسی را به باد انتقاد گرفت، منچستریونایتد را ترک کرد.

در صورتی که رونالدو به النصر ملحق شود، می‌تواند به یکی از محله‌های مجلل ریاض، پایتخت عربستان نقل مکان کند. به نوشته دیلی‌میل، یکی از این محله‌ها «المحمدیه» نام دارد که به وجود رستوران‌های مجلل مشهور است و دیگری هم «النخیل» نامیده می‌شود و خانه مدارس بین‌المللی محسوب می‌شود.

زندگی در کاخ

 

 

 

برخی از این مناطق برای خانواده‌های غربی ساخته شده و پلیس مذهبی عربستان از آنها محافظت می‌کنند.

گرچه این خانه‌ها یا به عبارت بهتر، کاخ‌ها در تارنماهای اجاره املاک عربستان فهرست نشده‌اند، کاخ‌هایی وجود دارد که رونالدو می‌تواند از طریق قراردادهای خصوصی آن را اجاره و در زمان حضور در عربستان، در آن اقامت کند.

دیلی‌میل نوشته که یکی از این کاخ‌ها در منطقه المقه واقع و ۱۴ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است. این کاخ هشت اتاق خواب، استخری با ابعاد المپیکی و یک لابی با نمای فواره دارد.

انتهای خبر/