طی تهیه ی مصاحبه ای با دکتر میلاد منصوری، اینطور مطرح کردند که می توانید امروز با کمک های ویژه به محور مقاومت طلوعی بر پایان تاریخی تاریک را آغاز نمایید. فلسطین نیازمند حمایت قوی از جانب کشورهای اسلامی است. عمدتا تا به الان: سازمان همکاری های اسلامی فقط ناظر اخبار نیروهای مقاومت بوده. چرا کشورهای اسلامی شکایتی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به مجامع بین المللی و دیوان لاهه ارائه نمی کنند، اگر امروز با عدم حمایت از محور مقاومت و سکوت خود در مقابل رژیم اشغالگر ماندی؛ در آینده منتظر تجزیه و تضعیف قدرت جامعه اسلامی باش و همچنین سرکشی رژیم صهیونیستی که شما را خواهد بلعید...

 کشورهای اسلامی تاثیرگذار از جمله جمهوری اسلامی ایران، الجزایر، اندونزی، ترکیه، عراق، عربستان، لبنان، لیبی، مراکش و مصر و دیگر کشورها و همچنین نکته ای بسیار حائز اهمیت اینکه مجالس کشورهای اسلامی که نیروهای مردمی مسلمان هستند بسیار قوی و استوار می توانند در مقابل جنایات و سرکشی ها و دروغگویی های رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند تا جریان تاریخی جهان را تغییر دهند.

کشورهای اسلامی مخصوصا دولت های عربی به دلیل منافع حال حاضر خود سکوت می کنند، ولیکن دریغا و هیهات که متوجه این مطلب نشده اند که چندین دهه است که مورد سوءاستفاده و چپاول غربی-آمریکایی-صهیونیستی قرار گرفته اند، امروز دولت اسلامی مقتدری که دارای ساختار سیاسی و اقتصادی و اجتماعی قوی و بین المللی باشد که بتواند مقابل سلطه استکباری غرب به رهبری ایالات متحده آمریکا بایستد نداریم، چرا؟ چون که رژیم صهیونیستی نمی خواهد که چنین قدرت هایی پدید آیند.

سکوت هر مسلمان، تخریب و تضعیف آینده خود و دیگر مسلمانان است.

امیدوارم روز چهارشنبه ی هفته پیش رو، کشورها و مجالس و دولت های اسلامی همپای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانند با همراه کردن سازمان جنبش عدم تعهد در مقابل جنایات و ظلم رژیم اشغالگر فلسطین ایستادگی کنند و شکایات خود را از طریق مجامع بین المللی ابراز دارند و با کمک های ویژه خود به محور مقاومت طلوعی بر پایان تاریخی تاریک آغاز نمایند.

انتهای مصاحبه و تحلیل/