به گزارش گیتا، از رسانه های لبنانی، جنبش حزب الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در ادامه پاسخ به کشتار و زخمی کردن خبرنگاران در شهرک «علما الشعب» و شهروندان غیرنظامی در شهرک «شبعا» مبارزان مقاومت اسلامی عصر روز یکشنبه ۱۵-۱۰-۲۰۲۳ اقدام به حمله به پادگان «حنیتا» متعلق به رژیم صهیونیستی با موشک های هدایت شونده کردند.

در ادامه بیانیه آمده که در این حمله، دو تانک مرکاوا و یک نفربر زرهی هدف قرار گرفت و شماری از نیروهای دشمن کشته و زخمی شده‌اند.

پیشتر نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خودروی خبرنگاران در جنوب لبنان و شهادت عصام عبدالله تصویر بردار لبنانی خبرگزاری رویترز و شهادت دو شهروند لبنانی، پایگاه ارتش این رژیم در شهرک صهیونیست نشین "شتولا" در مرز شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش گیتا، حزب الله لبنان ظهر یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و شهادت عصام عبدالله و مجروح شدن چند خبرنگار دیگر و همچنین در پاسخ به بمباران منزلی در شبعا و شهادت دو شهروند لبنانی به نام های خلیل اسعد علی هاشم و رباد حسین العاکوم، مجموعه شهید علی یوسف علا الدین و حسین کمال المصری صبح امروز مرکز ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شتولا را هدف حملات موشکی قرار داد.

در این بیانیه آمده است که در این حملات چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

انتهای خبر/