جنبش حماس جزئیاتی از مقابله با حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه غزه که با شکست مواجه شد، منتشر کرد.

به گزارش گیتا به نقل از المیادین، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با شکست مواجه شد.

در این بیانیه آمده است است که این حمله در سه محور انجام شد اما با مقابله مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به نظامیان صهیونیست و مهمات آن‌ها وارد شد.

جنبش حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در کمین‌هایی افتاد که مقاومت فلسطین در محورهای متعدد ایجاد کرده بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است که برای مقابله با این حمله از موشک‌های «کورنت» و راکت‌های«یاسین» استفاده شد و انتظار داریم که دشمن بار دیگر این حمله را انجام دهد.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای منتقل کردن کشته‌ها و زخمی‌های خود از میدان نبرد از بالگرد استفاده کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

انتهای خبر/