جستجو:
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق سازمان بیمه سلامت از وزارت رفاه به وزارت بهداشت موافقت کردند.
1395/10/15
رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات کواکبیان که گفته بود «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی در اختلافی که میان وزرایش وجود داشت، یک روز 2 وزیر را در اتاق قرار داد و گفت هر وقت مشکل‌تان را حل کردید، بیرون بیایید، پاسخ داد: آیا پیشنهاد می‌کنید سران قوا را در اتاقی بگذاریم تا مشکلات حل شود!
1395/10/15
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به محاکمه فتنه‌گران بر اساس عدل و عدالت گفت: فتنه‌گران باید محاکمه شوند و ابعاد فتنه آن‌ها باید برای مردم نیز روشن شود.
وزیر کار،‌تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در پاسخ به آنهایی که به صندوق‌های بازنشستگی برای شرکت‌داری انتقاد دارند باید گفت حسن ما در این است که با تمام مشکلات جلوی افزایش قیمت را گرفته‌ایم تا قشر آسیب‌پذیر حتی از یک شیر ساده هم محروم نشود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: برای سال آینده دولت ۱۰۰۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه مصوب به ما کمک کرده تا حقوق حداقل بگیران را به یک میلیون تومان برسانیم.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات میخواهیم با بررسی پول‌هایی که از حق بیمه کارگران بابت درمان هزینه می‌شود، به جنجال‌های رسانه‌ای پایان دهند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قدرت خرید مردم کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: باید اقدامات اساسی دراین‌باره انجام شود و هنوز نیز برخی از اقشار جامعه توانایی خرید کمتری دارند.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه اشتغال جوانان مشکل عمده کشور است، گفت: ارتش بیکاران در کشور روز به روز را در حال گسترش است و جوانان با سواد و بی سواد بیکار هستند.
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
تعداد : 113     صفحه 12 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا