جستجو:
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و خساراتی که به واحدهای این ساختمان وارد شد تعداد واحدهایی که بیمه نامه داشته‌اند را ۲۱۰ واحد دانست.
وزیر کشور گفت: بر اساس تصمیم هیات دولت قرار شد کمیته‌ای با حضور وزرای اقتصادی و وزیر کشور درباره حادثه پلاسکو تشکیل شود که صبح امروز این کمیته تشکیل جلسه داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سال٩٦ از نرخ تورم و افزایش حقوق شاغلان بیشتر خواهد بود.
وزیر امور خارجه گفت: مصادره ۲ میلیارد دلار و ضبط ۱.۵ میلیارد دلار دیگر از منابع بانک مرکزی توسط امریکا به طور حتم یک راهزنی بین المللی محسوب می شود.
رییس‌کل بیمه مرکزی بابیان پرداخت سریع خسارت دیدگان پلاسکو و قطار دامغان، اعلام کرد، جانباختگان حادثه معدن یورت گلستان تحت پوشش بیمه مسئولیت بودند و خسارت آنها پرداخت خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستا گفت: با تلاش پیگیر و فعالانه همه دلسوزان آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز مهار شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در سه سال و نیم گذشته، ۲۸۹ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بهره‌برداری رسیده است گفت: ۸۰ درصد هزینه‌های ۳ میلیون زوج نابارور توسط دولت تامین شده است.
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از بیمه شدن زائران و تمامی افراد حاضر در مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام خمینی(ره) خبر داد.
کشتی دنا به دلیل سهل‌انگاری خدمه این کشتی در اسکله بندر تجاری کیش غرق شد.
تعداد : 113     صفحه 8 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا