جستجو:
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس‌جمهورآذربایجان، مذهب مشترک را مهمترین عامل در احساس قرابت و خویشاوندی جمهوری اسلامی ایران با مردم و مسئولان آذربایجان خواندند و خاطرنشان کردند: سطح همکاریهای اقتصادی در مقایسه با ظرفیتها و امکانات دو کشور بسیار پایین است و حجم تبادلات باید تا ۱۰ برابر میزان کنونی افزایش یابد.
1395/12/15
روحانی: تا زمانی که امنیت در مخاطره باشد، چشم انداز روشنی برای توسعه و شکوفایی وجود نخواهد داشت. تروریسم و تفکرات تکفیری، تهدید مشترکی را فراروی جهانیان قرار داده و هماهنگی و همکاری در مقابله با این پدیده شوم، به یک ضرورت تبدیل شده است.
1395/12/10
معاون اول رییس جمهور در واکنش به برخی اظهارات مقامات سعودی علیه ایران، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با بزرگواری از کنار این اظهارات عبور می‌کند، اظهار کرد: قرار نیست روابط‌مان متشنج تر شود در همین زمینه امیدواریم که آن‌ها نیز متوجه شوند و از روش خود دست بردارند.
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان و به منظور شرکت در سیزدهمین اجلاس ‏سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، روز سه شنبه عازم اسلام آباد می شود.‏
رئیس جمهور در اهواز گفت: ریزگردهای خوزستان با مشکلات متعددی همراه شد.
رئیس‌جمهور گفت: پدیده ریزگردها اقدامات گسترده فراسرزمینی می‌طلبد و برای مقابله با آن باید از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی و اقدام می‌شد.
1395/11/30
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ظهر امروز چهارشنبه و در مسقط در دیدار سلطان قابوس پادشاه عمان با اشاره به ‏روابط برادرانه و دیرینه دو کشور در طول تاریخ، گفت: روابط تهران – مسقط همواره صمیمانه و پایدار بوده و در این مسیر، رویکرد حکیمانه و تلاش‌های خیرخواهانه و ‏برادرانه پادشاه عمان بسیار مؤثر بوده است.‏
1395/11/27
رئیس‌‌جمهور گفت: توسعه روابط ایران با سوئد به عنوان کشوری پیشرفته اروپایی، عضو اتحادیه اروپا و عضو غیر دائم شورای امنیت، حائز اهمیت است.
1395/11/23
رئیس‌جمهوری جدید آمریکا که به زغم هشدارهای پیاپی همچنان از تلفن اندرویدی ناامن و منسوخ خودش برای توئیت استفاده می‌کند و مشاوران امنیتی را خسته کرده، افسر ارشد امنیت اطلاع‌رسانی کاخ سفید را به دلیل "مدیریت ضعیف" اخراج کرد!
1395/11/23
تعداد : 180     صفحه 18 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا