جستجو:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیار باقی شتافت.
موضوع گرانی قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو بحثی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره دلایل این گرانی‌ها ارائه کرد.
مراقب سودجویانی که با انتساب و یا ارتباط خود به سازمانهای دولتی، دستگاههای امنیتی و انتظامی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس اقدام به کلاه بردارای می نمایند باشید.
اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را علت عدم رشد آن‌ها بدانند، درمقابل، ادامه‌ی حمایت از آن‌ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت‌ سوخت به کارت‌های بانکی خبر داد. خبری که شامل حال افرادی می‌شود که کارت سوخت ندارند و باید برای ثبت نام کارت جدید اقدام کنند. این افراد می‌توانند با انجام چند اقدام کارت سوخت خود را به عابر بانک متصل کنند.
نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان اعلام کرد، مسکو ارتباطات پایدار و منظمی با گروه شبه‌نظامی طالبان دارد؛ گروهی که مدت‌هاست ناآرامی در افغانستان به وجود آورده است.
فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده‌اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.
یکی از اخبار مهم حوزه اقتصادی امروز این بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.
تعداد : 180     صفحه 4 از 20     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا