جستجو:
قرار است حلقه فشار هر روز تنگ‌تر شود. دشمنان ایران کمر همت بسته‌اند با انواع تهدیدات و فشارها جمهوری اسلامی را وادار به پذیرش خواسته‌های ناحق‌شان کنند. در این میان عده‌ای آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و وحدت مردم و مسئولان را نشانه گرفته‌اند ولی بعضی‌ها که حتی سابقه دشمنی با انقلاب اسلامی را دارند به انتقاد از سیاست‌های خصمانه آمریکا می‌پردازند.
صنعت برق هر سال با برگزاری یک مناقصه و تعیین یک شرکت بیمه اقدام به پرداخت خسارت به مشترکان می‌کند که معمولا قیمت‌های مختلفی برای سوانح مختلف تعیین می‌شود؛ البته برای هر سانحه یک حداقل وجود دارد که شرکت بیمه باید آن عدد و یا بالاتر از آن را بپذیرد.
رییس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با بیان اینکه حدود 20درصد از زوج های کشور ما نابارور هستند، تشریح کرد: میزان ناباروری در کشور ما نسبت به میزان آمار سازمان بهداشت جهانی کمی بیشتر است. یعنی حدود 20 درصد و در واقع امروزه به یاری پیشرفتی که در درمان ناباروری صورت گرفته این ادعا وجود دارد که تمامی انواع ناباروری و همه زوجین نابارور قابلیت درمان دارند که این امر وابسته به شرایط و الزاماتی است که باید از سوی زوجین پذیرفته شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در زمان اوج مصرف ۴۰۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق صورت گرفت و همین موضوع موجب شد که در سه هفته اخیر هیچ گونه قطعی برق برنامه‌ریزی‌ شده‌ای در پایتخت اعمال نشود.
هزینه جدید دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت ایرانیان برای هر نفر از اعضاء خانواده 268 هزار تومان است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش جزئیات راه اندازی سامانه های مدارس غیردولتی را اعلام کرد و گفت: شهریه در دو قالب ثابت و فوق برنامه دریافت می‌شود. فوق برنامه از جمله فعالیت‌های تابستانی مدارس غیردولتی کاملا اختیاری هستند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره وضعیت ایرانیان محروم و فاقد بیمه در نظام ارجاع، گفت: محرومین می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت قرار گیرند. در این زمینه حداقل گیت کمیته امداد را قبول داریم و هر کس که تحت پوشش کمیته امداد باشد، می‌تواند تحت پوشش بیمه رایگان بیمه سلامت ایران قرار گیرد.
دیدار رئیس‌جمهور با اهالی فرهنگ و هنر در شب نیمه ماه رمضان با تاکید بر رفع محدودیت کاری هنرمندان و شنیده شدن صدای آنها همراه با اعتماد برگزار شد.
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد و گفت: بر این اساس این بیمارستان‌ها مکلفند لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیماران را بر اساس قیمت‌های مصوب درج شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تهیه و از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان اکیدا خودداری کنند.
تعداد : 113     صفحه 5 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا