جستجو:
رئیس قوه قضاییه با قدردانی از مقام معظم رهبری بابت موافقت با پیشنهاد راجع به تسریع در رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی، تأکید کرد: بر این اساس صرفاً برخی تشریفات در روند رسیدگی ها حذف شده و هیچ تغییری در ماهیت رسیدگی به جرایم و مجازات ها ایجاد نشده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این‌که خبر خوش هسته‌ای دارید؟ گفت که خبر خوش این است که خبر بد نداریم و برنامه‌ها در حال انجام است.
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، گفت: در حوزه حقوق بشر که حوزه پیچیده و چندوجهی است، تنها با یک راهکار نمی‌توان اوضاع را رو به بهبودی برد.
سرلشکر باقری در بیانیه ای آورده است: به عنوان قدرت مسلط درخلیج فارس و تنگه هرمز همواره ضامن امنیت کشتیرانی دراین آبراه حیاتی و اقتصاد جهانی بوده و قدرت اعمال هر تدبیری دراین منطقه را داریم.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
پس از آنکه نوری مالکی، از رهبران حزب الدعوة اعلام کرد که برای سمت نخست وزیری کاندیدا نمی‌شود، حیدر العبادی، رهبر ائتلاف النصر و نخست وزیر عراق تنها کاندیدای این حزب محسوب می‌شود، همزمان ما شاهد ارتباطات نزدیک العبادی و مالکی هستیم که احتمال تشکیل فراکسیون بزرگ با مشارکت ائتلاف الفتح، دو حزب اصلی کردها و برخی فراکسیون‌های سیاسی اهل تسنن و نیز کنار گذاشتن ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر و هم‌پیمانانش از تشکیل "فراکسیون بزرگ پارلمانی" را در پی دارد.
وزیر امور خارجه آمریکا از کشورهای عضو سازمان ملل خواست تا تحریم‌های اقتصادی شدید علیه کره شمالی را به طور کامل حفظ کنند و همچنان بر فشار خود علیه رهبر این کشور ادامه دهند تا برنامه اتمی‌اش را کنار بگذارد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: فساد، خوره هر نظامی است فرقی هم میان نظام حق و باطل در این زمینه نیست. پس ما هم باید مواظب باشیم که این خوره به جان نظام ما نیفتد.
«اصلاح‌طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم. ‌ما معتقدیم تغییر نظام بر مشکلات و مشقات کشور خواهد افزود.»
تعداد : 180     صفحه 6 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا