جستجو:
وزیر جنگ رژیمی که بارها خاک سوریه را هدف حمله قرار داده، از رئیس‌جمهور سوریه خواست در آنچه او «مناقشه اسرائیل و ایران» خواند، «دخالت» نکند.
یک منبع آگاه خبر ممنوع التصویری وزیر ارتباطات را تایید کرد.
انتقاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح پیشنهادی کمیسیون فرهنگی مجلس در انحصار صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی برای صداوسیما ت
۶۳ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس‌کل بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز، متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را متذکر شدند.
پاول دوروف اخذ تابعیت انگلیس را رد کرد.
قویترین زلزله ثبت شده تاریخ در ماه می سال ۱۹۶۰ در والدیویا شیلی اتفاق افتاده است که بزرگی ۹.۶ ریشتری داشت.
نماینده سیرجان با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمان، گفت که شب گذشته یک میلیون نفر از مردم در خیابان‌ها به دلیل ترس شب را به صبح رساندند و متاسفانه علیرغم قطعی آنتن‌دهی تلفن‌های همراه، وزیر ارتباطات اعتنایی به این وضعیت نکرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تماس‌های میان این رژیم و به زعم وی کشورهای که می‌خواهند مانند آمریکا قدس را به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسند خبرداد.
تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید کرد در صورت بسته شدن دفتر آنها در واشنگتن، مذاکرات با آمریکا را قطع می‌کند.
تعداد : 180     صفحه 10 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا