جستجو:
ورزشی، دو تیم آرژانتین و ایسلند در مسکو برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به زمینه‌سازی برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها برای تماشای تمام رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال ابراز امیدواری کرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از گرفتن مبلغی به عنوان ورودی از شهروندان برای تماشای فوتبال در فضاهای باز شهری انتقاد کرد و از شورای شهر و شهرداری خواست که به این مساله ورود کنند.
ورزشی : شب گذشته (جمعه) پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش تعدادی از کاربران عربستانی با هشتگ المغرب_ ایران به ایرانی‌ها تبریک گفتند.
یک کارشناس ورزشی رادیو درباره عملکرد رسانه‌ها بعد از برد تیم ملی ایران در مقابل مراکش، گفت: پیروزی شب گذشته تیم ملی بسیار شیرین بود و مردم شادی کردند، اما رسانه‌ها باید مردم را با واقعیت آشنا کنند و در حین بازی‌ها بحث فنی داشته باشند.
ورزشی، جام جهانی، سرمربی تیم ملی دقایقی پیش 24 بازیکن حاضر در لیست نهایی خود را اعلام کرد. بازیکنانی که ابتدا راهی اردوی ترکیه و سپس عازم روسیه خواهند شد.
در پی لغو دیدار تدارکاتی بین تیم‌های یونان و ایران از سوی یونانی‌ها؛فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به یونان بیانیه دیگری صادر کرد.در پی لغو یک‌طرفه‌ی دیدار آماده‌سازی بین تیم‌های یونان و ایران از سوی فدراسیون فوتبال یونان، فدراسیون فوتبال ایران بیانیه‌ی دیگری صادر کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ورزش‌هایی مانند دویدن علاوه بر بهبود سلامت جسمی، ممکن است به سلامت مغز نیز کمک کنند و به شما کمک کند با استرس مقابله کنید.
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد و گفت: بر این اساس این بیمارستان‌ها مکلفند لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیماران را بر اساس قیمت‌های مصوب درج شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تهیه و از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان اکیدا خودداری کنند.
تعداد : 172     صفحه 14 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا