جستجو:
ورزشی، مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای علی خطیر موافقت کرد.
ورزشی، فرهنگی، «جهانگیر کوثری فارغ از واکنش‌های هیجانی شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی رسانه‌های رسمی، رفتن مزدک میرزایی را یک تصمیم شخصی می‌داند که نه به دولت مربوط است و نه به ارگان و شخص دیگر. آن را یک انتخاب می‌خواند شبیه هر انتخاب دیگری که آدم‌ها در زندگی حق دارند به آن دست بزنند.»
فرهنگی، مازیار ناظمی خبر پیوستن مزدک میرزایی به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان ـ فارغ از درست یا نادرست بودن آن ـ را چنین ارزیابی می‌کند، «یک مجموعه وسیع و پرحجم در اختیار سازمان صداوسیماست ولی مهم اثر آن است که به کجا می‌رود. اثر به فرستنده و تجهیزات نیست؛ اثر یک مجموعه به آدم‌های داخل آن است؛ اثر به افراد مولف آن است. این همه برنامه، این همه تلاش، اما متاسفانه در نگهداری نیروهایش هیچ برنامه مشخصی وجود ندارد و من ضعف را در نظام مدیریتی آن می‌دانم.»
ورزشی، دروازه بان تیم پرسپولیس عنوان کرد که دوست دارد برابر کریستیانو رونالدو در داربی تورین قرار گیرد.
ورزشی، رضا قوچان‌نژاد بعد از اتمام قراردادش با سیدنی استرالیا یکی از گزینه‌های جانشینی علی علیپور در پرسپولیس است.
ورزشی، ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از پیروزی برابر لیون به ستایش از کریستیانو رونالدو به خاطر درخشش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید پرداخت.
1397/12/23
ورزشی، سایت فیفای عربی سوتی بدی داشت تا جایی که النصر را برنده دیدار برابر تیم فوتبال ذوب آهن ایران اعلام کرد.
1397/12/21
ورزشی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، با تبریک قهرمانی آسیا به قطر گفت که تیم‌هایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان شکست داد، قویتر از تیم ملی قطر بودند.
1397/11/14
وزیر ورزش و جوانان، کارنامه ورزش ایران در چهل سال گذشته یعنی دوران بعد از انقلاب اسلامی را درخشان توصیف و تأکید کرد: روزهای سخت دوران تحریم به پایان رسیده است.
1397/11/14
تعداد : 172     صفحه 8 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا