جستجو:
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب‌وکارهای نوین معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بابیان اینکه ورزش عملاً یک‌نیاز واحد بین‌المللی است اظهار کرد: حوزه ورزش مسئله‌ای است که می‌تواند به دلیل قابلیت نیاز همگانی که در خود دارد، به عنوان یک رویداد بین‌المللی فراگیر شود.
علم ورزشی : یکی از سوالاتی که برای والدین پیش می‌آید این است که کودکان آنها باید چه مقدار ورزشی کنند و برای سلامت بودن به چه میزان ورزش احتیاج دارند.
ورزشی ، فوتبال : در فهرست تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش برای نخستین بار در تاریخ این کشور نام دو سنگربان لژیرنر به چشم می‌خورد.
فوتبال، ورزشی : پاری ‌سن‌ ژرمن برای جایگزین ادینسون کاوانی چشم به مهاجم لهستانی بایرن مونیخ دارد.
فوتبال، ورزشی : خورخه سامپائولی ۲۳ بازیکن انتخابی تیم ملی آرژانتین را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص کرد که در این فهرست مائورو ایکاردی جایی ندارد.
فوتبال، ورزشی : فهرست تیم ملی بلژیک در حالی اعلام شد که راجا ناینگولان هافبک با سابقه رم جایی در آن ندارد.
درمانی : وقتی ماه رمضان از راه می‌رسد بسیاری از ورزشکاران در باره تداوم برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای شان در این ماه دچار سردرگمی می‌شوند. از طرفی به دلیل افت آمادگی بدنی نمی‌توانند در ماه رمضان، ورزش را کنار بگذارند و از طرفی نمی‌خواهند لذت معنوی ناشی از روزه داری را از دست بدهند.
درمانی : آمادگی جسمانی یکی از فاکتورهایی است که باعث سلامت فرد می‌شود. با این حال رسیدن به آمادگی جسمانی نیازمند رژیم غذایی مناسب و ورزش است.
درمانی : عضو انجمن پزشکان ورزشی با بیان این که یکی از بهترین زمان برای چربی‌سوزی، ورزش در صبح و به هنگام ناشتاست، گفت: زیرا به دلیل پایین بودن گلوکز خون بدن مجبور می شود از اسیدهای چرب بیشتری استفاده کند.
تعداد : 172     صفحه 16 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا