جستجو:
اجرای طرح جدید سربازی ورزشکاران بستر مناسبی برای پیشرفت این سه رشته فراهم می‌کند. البته می‌شود چند پیشنهاد هم برای بهتر شدن این طرح ارائه داد.
معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع هدایت تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری در این دانشگاه را تشریح کرد.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
ورزشی ، گیتا ، باشگاه پرسپولیس مبلغی از آپشن‌های قراردادهای فصل گذشته بازیکنان این باشگاه را پرداخت کرد.
گیتا ، ورزشی ، پرسپولیس ، «من با همین نفراتی که در لیگ ایران هستند، یک تیم عالی خواهم ساخت و نیازی نمی‌بینیم بازیکن خارجی جدیدی بگیریم.»
دانشمندان دانشگاه ییل مدعی شدند اخیرا یک آزمایش خون توسعه داده‌اند که توسط آن می‌توانند دریابند که یک فرد چند سال دیگر از عمرش باقی مانده است.
دیروز تصاویری از حضور رئیس‌جمهور منتشر شد. این تصاویر آقای روحانی را در لباس ورزشی و در حالی که کلاه و لباس و کفش ایشان از برندهای معروف و گرانقیمت خارجی است، نشان می‌دهد.
شرکت آمریکایی نایکی به انتقادات از این شرکت در مورد ندادن کفش به اعضای تیم ملی ایران واکنش نشان داده و گفته چاره دیگری جز اجرای تحریم های ایران نداشته است.
ورزشی : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک برنامه خاص برای دیدار برابر اسپانیا دارد.
تعداد : 172     صفحه 13 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا