جستجو:
از حدود ۵۰ هزار نفر از ساکنان شهر "هانوور" در آلمان خواسته شده تا خانه‌های خود را تخلیه کنند تا متخصصان بتوانند پنج بمبی را که مربوط به جنگ جهانی دوم می‌شوند، خنثی کنند.
پوشیدن لباسی با نوشته "روسیه" از سوی فرزند رئیس جمهوری اوکراین، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده است.
محسن هاشمی با بیان اینکه «امروز نوبت میوه‌چینی از درخت برجام است»، گفت: امیدوارم با رأی دادن به روحانی بتوانیم اهدافی را که در چهار سال اول پایه‌ریزی شد به نتیجه مطلوب برسانیم.
231 نفر از اعضای جنبش دانشجویی با امضاء نامه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» نام‌گذاری کردند.
1395/12/30
انجمن شنای آماتور انگلیس (ASA) با تغییر قوانین اش اجازه داد که شناگران زن مسلمان بتوانند با پوشش کامل در مسابقات شنای آماتور انگلیس شرکت کنند.
1395/12/15
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله فلسطین در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است، گفت: منافع ملی، منطقه‌ای و سیاسی ما هم به مسئله فلسطین گره خورده است.
تیم ویژه ای متشکل از ۷ بادی گارد مامور حفظ امنیت «بارون» پسر ۱۰ ساله دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا هستند.
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
تعداد : 172     صفحه 19 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا